love

همسفرم باش ای نازنینم !

 همسفرم باش که این سفر تنها با تو شیرین است ....

 هوای ما را داشته باش ، گرچه میدانم که سرنوشت نیز هوای ما را دارد!

 میگذرم از سختی ها چون عاشق تو هستم و میخواهم ثابت کنم که لایق تو هستم !

 پا به پای تو می آیم ای همسفر ، زیرا پایان  این سفر خوش است !

 با تو می آیم ای همسفر من در جاده های تنهایی !

 با تو و آن قلب مهربان تو همسفرم ، و میخواهم تا آخرش با تو باشم ....

 هستم تا آخرش اگر تو نیز در این راه نفسگیر با من باشی ....

 اگر خسته شدی تو را بر روی شانه هایم میگذارم و تا آخر راه تو را می برم !

 می برم به جایی که شهر عاشقان است ....

پا به پایت می آیم ای همسفر ، مرا از خودت رها نکن ، همسفرم باش زیرا که من  

عاشق سفر با تو هستم ....

به پایان جاده بیندیش ای همسفر که همه این سختی ها آسان شود... 

به پایان جاده بیندیش که همین سفر خیلی زیباست ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد